-Poți să lași te rog telefonul și să vii să mă ajuți?

-Cu ce să te ajut? Văd că și tu stai pe laptop.

-Da, dar eu nu pierd vremea ca tine uitându-mă pe Facebook și Instagram sau la nu știu ce videoclipuri. Sunt pe magazinul online Franke și încerc să mă hotărăsc ce produse să aleg. Nu îți amintești că redecorăm bucătăria?

-Cere o ofertă personalizată și ai terminat problema. Nu știu de ce te complici.

-Nu mă complic, draga mea! Îmi place să citesc despre fiecare, să le descopăr avantajele și vreau să aleg ceva care să mi se potrivească perfect. Până la urmă, petrec mai mult timp în bucătărie decât în orice altă încăpere din casă! Ce faci? Te-am rugat să lași telefonul, îmi faci poză? Ce e cu tine?

-Mami, mi-a venit o idee genială! Stai să mă gândesc și la un hashtag… lasă-mă un pic să mă uit pe site. Da, da, gata! Am găsit! Bineînțeles, vom folosi și #franke și #makeitwonderful, dar ne trebuie unul care să ne reprezinte și pe noi.

-Eu chiar nu știu despre ce vorbești! Hai, mai bine spune-mi ce părere ai despre aceste chiuvete de bucătărie. Unde mergi?

-Să fac poze. Am nevoie de câteva înainte.

-Până aici! Domnișoară Maria Ioana Popescu vino și ia loc lângă mine și explică-mi ce faci!

Cu un aer bosumflat, cum doar o adolescentă îl poate avea, și cu telefonul bineînțeles lipit de mână, se așeză pe scaunul din fața mea și începu să vorbească:

-Nu știi să faci lucrurile fun, mami! Da, am înțeles. Renovezi bucătăria. Ești foarte implicată în acest proiect și vrei să iasă totul exact pe sufletul tău, să fie practică, primitoare și caldă și, nu în ultimul rând, să fie utilată doar cu produse de calitate. Și ai nevoie de ajutor, de cel puțin încă o părere.

Dar tu crezi că eu mă pricep? Nu! Însă știu să mă folosesc de internet mai bine ca tine. Așa că îți propun să mă lași să-mi folosesc contul de Instagram pentru a cere ajutorul, a ne distra și a posta multe poze. Nu cu mine, cu bucătăria!

Și cum ți-am spus, trebuie să ne folosim de hashtaguri. Ne trebuie unul al nostru. Iar în timp ce tu tot citeai despre chiuvete, baterii, cuptoare și mai știu eu ce, eu am citit despre ei și am găsit unul perfect! #frankESCU! Bucătăria frankESCU!

-Franke…ce?

-ESCU!

Vezi tu, mami, tu te uiți doar la poze, la descrierea generală și așa mai departe. Și bine faci! Dar eu am citit și filosofia lor. Și sună așa, uite-o: Economisirea energiei pentru protecția mediului, Siguranță totală, Calitate fără compromis, Ușurință în utilizare. ESCU! Iar bucătăria frankESCU sună mai bine decât bucătăria Popescu, te-ai prins acum?

-Nu prea. Bine, dacă asta te va face să mă ajuți și să fii mai implicată, fă-o! Voi înțelege eu, poate, pe parcurs despre ce vorbești. Acum spune-mi, îți place modelul acesta de baterie Franke? Uite, are și duș cu jet dublu!

Așa a început povestea noastră, una care avea să fie cunoscută sub numele de Bucătăria frankESCU!

Mi-au trebuit câteva zile până să îmi dau seama ce făcea Maria mea. Deși am încercat mereu să mă țin la curent cu noile tendințe, în special cu preocupările ei de adolescentă, recunosc că acest obicei, de a sta pe diferite rețele sociale și a aprecia imagini făcute de persoane străine, îmi era ceva complet necunoscut și de neînțeles. Însă, foarte repede m-a cucerit.

Maria și-a luat rolul în serios. Chiar în acea seară a postat câteva fotografii cu bucătăria noastră, acum, la propriu, un șantier în lucru, și și-a îndemnat toți prietenii să dea follow noului hashtag, frankESCU, îndemnându-i de asemenea să posteze și ei imagini cu produsele Franke din dotare, folosind același mod de reperare, diezul cum îmi place mie să-i spun, bineînțeles.

Și nu mică mi-a fost mirarea când am văzut cu cât entuziasm a fost preluată ideea. În fiecare seară admiram bucătării amenajate în diferite stiluri, fie boem și relaxat, fie modern și inovator. Puteam pune întrebări despre diferitele electrocasnice care îmi atrăgeau atenția sau să cer păreri când descopeream pe magazinul online ceva care părea să mi se potrivească perfect.

Când am fost întrebată ce mesaj caut să transmită interiorul viitoarei bucătării: căldură, intimitate, power statement sau ordine, am râs de una singură până ce i-am atras atenția Mariei. M-a convins să aleg căldură și intimitate, că după părerea ei peste tot unde îmi puneam amprenta era o dovadă de power statement. Și-a dat ochii peste cap când mi-a spus asta, dar eu am strâns-o tare în brațe, spre disperarea ei.

Un proiect pe care îl credeam destul de dificil de realizat și care îmi va lua mult timp, iată că se transforma în ceva interactiv și extrem de plăcut!

Au început să apară și produsele comandate. Când am instalat chiuveta, am filmat tot procesul și l-am pus în story! Am folosit și hashtagurile cu succes. De la unboxing, chiuvetă bucătărie, până la bineînțeles hashtagul devenit deja vedetă, al nostru #frankESCU!

Un domn mi-a comentat imediat și m-a pus să verific dimensiunea orificiului de evacuare, că poate îmi doresc să îmi conectez și un tocător de resturi menajere! Soțul meu, care era în plin proces de calculare a volumului încăperii (Nu întrebați! Informație tehnică care se pare că era importantă pentru a putea alege tipul de hotă Franke potrivit), mi-a spus râzând: Wilma, I’m home! Let’s eat! Am râs și eu cu lacrimi. Nu cred că există cineva care să nu se gândească instant la familia Flinstone!

Plita și cuptorul mi le-am ales singură. Am fost cucerită de un model de plită Franke, care avea funcția de recunoaștere automată a vasului de gătit și de comandă de tipul touch control!

Cuptorul, recunosc, l-am ales pentru funcția de pizza! Da, să ai un cuptor care imită distribuirea căldurii dintr-unul cu lemne, mi se părea fantastic!

Și nu am fost singura! În doar câteva zile au apărut poze cu produsele alese de mine de la urmăritorii noștri. Oamenii începeau nu doar să ne dea recomandări, ci să ne ia exemplul.

Bucătăria #frankESCU devenea un trend!

Ca într-un carusel m-am simțit în tot acest proces de amenajare a celei mai importante încăperi, pentru mine, din casă! Dar la final, am obținut un rezultat minunat. Un spațiu primitor și cald, ergonomic. Toate elementele le-am așezat corespunzător, pentru a le avea la îndemână, calculând cu atenție fluxul de lucru.

Am reușit să creez un echilibru între paleta de culori a camerei și cea a electrocasnicelor alese și nu am neglijat nici iluminatul. Maria era la fel de încântată ca mine. S-a bucurat și ea de fiecare etapă și acum abia aștepta să umplem încăperea cu cel mai frumos miros. Cel al mâncării gătite cu dragoste!

Într-o zi mi-a spus:

-Mami, să știi că ai devenit un influencer!

-Un ce?

-Uite, tot mai multă lume se lasă inspirată de alegerile pe care le-ai făcut și bucătăria #frankESCU este dată peste tot ca exemplu!

-La ce rezultat frumos am obținut, chiar mă bucură să aud asta!

-Ce spui dacă fac și un material video? Să încheiem această etapă cum se cuvine.

-Da, fă! Acum am intrat în rând cu voi! Ai putea chiar pune și o poză cu tine în timp ce umpli noua mașină de spălat vase. Ce spui?

-Să nu exagerăm!


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020.

Sponsor

Sursa pozelor: pagina de Facebook a sponsorului: @FrankeKitchen.Romania

Related Posts

2 thoughts on “Bucătăria #frankESCU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *